Հաջորդ ամիս կայանալիք Pebble Beach մրցույթում Cadillac -ի նոր կոնցեպտը կներկայանա նոր լոգոտիպով: Սերիական արտադրության մեքենաների վրա նոր էմբլեմը ամենայն հավանականությամբ կհայտնվի 2015թ.-ից ոչ շուտ:
Լոգոտիպի փոփոխման պատճառն այն է, որ դափնու տերևներով գերբը դուր չի գալիս պոտենցիալ գնորդներին, նրանք այն հնաոճ են համարում: Ընկերության ներկայացուցչի խոսքերով նոր լոգոտիպը կտարբերվի իր պարզությամբ:
111տարվա ընթացքում Cadillac ընկերության լոգոտիպը 40 անգամ փոփոխության է ենթարկվել, վերջին անգամ դա տեղի է ունեցել 1999թ: Լոգոտիպի էվոլյուցիան ըստ տարեթվերի ներկայացված է լուսանկարում.